#1 2010-05-14 15:11:59

Sasuke

Sage

Zarejestrowany: 2010-05-12
Posty: 558
Punktów :   

Ninjutsu

Techniki na poziomie E i D


Bikou Ninjutsu
http://i43.tinypic.com/246lts4.jpg
Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.

Bunshin no Jutsu
http://efotosy.ef.funpic.de/img/fdaf3c0582206450566c347f6cfd031c/BunshinB.jpg
Ranga: E
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.

Henge no Jutsu
http://ninjanaruto.free.fr/images/325.gif
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.

Kage Shuriken no Jutsu
http://img249.imageshack.us/i/kageshurikennojutsugc5.jpg/
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.

Kai
http://senpuu.net/fotki/tech/genjutsu_kai.jpg
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Nim silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.

Kakuremino no Jutsu
http://i41.tinypic.com/jfup6u.jpg
Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.

Kawarimi no Jutsu
http://img63.imageshack.us/img63/2052/kawarimivc4.jpg
Ranga: E
Chakra: 30
Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.

Kirigakure no Jutsu
http://www.senpuu.net/fotki/tech/kiri.gif
Ranga: D
Chakra: 35
Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.

Oboro Bunshin no Jutsu
http://senpuu.net/fotki/tech/oboro.gif
Ranga: D
Chakra: 20 x 1 klon
Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).

Oiroke no Jutsu
http://www.senpuu.net/fotki/tech/sexy.gif
Ranga: E
Chakra: 25
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.

Shunshin no Jutsu
http://i43.tinypic.com/1qrip0.jpg
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Technika polega na "teleportacji" w niezbyt odległe miejsce.

Techniki o randze C


Chakra Kyuuin
http://senpuu.net/fotki/tech/chakra_kyuushuu.jpg
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 20 punktów, a jako sage 30 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).

Kawara Shuriken
http://senpuu.net/fotki/tech/ninpou%20kawara%20shuriken.jpg
Ranga: C
Chakra: 10 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.

Nan Kaizou
http://senpuu.net/fotki/tech/kaizou.jpg
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.

Senei Jashu
http://i25.tinypic.com/rc6dtl.jpg
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.

Soushuuha
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/Soushuuha.jpg
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.

Rendan
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/NarutoRendan.jpg
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).


Techniki o randze B



Chakra no Tate
http://i42.tinypic.com/2h2f9xu_th.jpg
Ranga: B
Chakra: 90
Opis: Użytkownik tworzy przed sobą tarczę z chakry, którą wypuszcza z dłoni. Tarcza jest wyjątkowo solidna i nie sposób jej przebić. Technika jest aktywna tylko w czasie jej użycia, czyli przez jedną rundę (wtedy, kiedy ją tworzymy).

Doku Kiri
http://senpuu.net/fotki/tech/ninpou%20doku%20gasu.jpg
Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.

Hari Jizou
http://senpuu.net/fotki/tech/ninpou%20doku%20gasu.jpg
Ranga: B
Chakra: 130
Opis: Użytkownika po wykonaniu niezbędnych pieczęci zostaje otoczony własnymi włosami, które twardnieją stając się jednocześnie nastroszone i ostro zakończone, co jednocześnie broni nas przed atakami z zewnątrz i jednocześnie może ranić napastnika. Mimo, że bardzo wzmocnione, są to jednak wciąż włosy, więc nie zaleca się takiego sposobu obrony przed Jutsu ogniowymi.

Kage Bunshin no Jutsu
http://53.img.v4.skyrock.net/538/naruto-sexymeta/pics/667812433_small.jpg
Ranga: B
Chakra: 35 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.

Kekkai Houjin
http://i40.tinypic.com/jkjcr5.jpg
Ranga: B
Chakra: 30 x 1 notka
Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.


Techniki na poziomie rangi A




Bunshin Bakuha
http://gportal.hu/portal/animearadat/image/gallery/1209996777_09.jpg
Ranga: A
Chakra: 100 x 1 klon
Opis: Jutsu polega na stworzeniu klona podobnego do Kage Bunshin, który jednak może być detonowany w dowolnej chwili przez stwórcę, ale w zamian nie może formować pieczęci, a jedynie atakować fizycznie.

Gamaguchi Shibari
http://www.senpuu.net/fotki/tech/shibari.gif
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Technika wymaga posiadania żabiego summona dużej wielkości i znajomości techniki przywoływania go ! Jutsu polega na przyzwaniu żołądka żaby, który jest jej najtrwalszym miejscem. Dzięki tej technice można bronić się przed atakami, a także zatrzymać wroga przed ucieczką. Żabi żołądek można przebić tylko naprawdę silną techniką i niewielu jest ninja, którzy to potrafią. Technika jest aktywna przez 3 kolejki.

Mikadzuki no Mai
http://senpuu.net/fotki/tech/Mikazuki%20no%20Mai.jpg
Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.

Ranshinshou
http://images2.wikia.nocookie.net/denaruto3/de/images/a/af/NinshinkeikeiB.jpg
Ranga: A
Chakra: 190
Opis: Jutsu polega na zmienieniu strumienia chakry w impuls nerwowy i za pomocą dotknięcia wprowadzeniu go do układu nerwowego przeciwnika, co sprawia, że impulsy wypuszczane z jego mózgu mające spowodować konkretny ruch, są przekształcane w inny impuls, co zupełnie desynchronizuje układ nerwowy bardzo mocno utrudniając poruszanie się.

Shihouhappou Shuriken
http://www.leafninja.net/jutsu/sub-1/Shihouhappou4.jpg
Ranga: A
Chakra: 70 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/narutonevelj5/uploads/shurikenkagebunshinnojutsu.gif
Ranga: A
Chakra: 70 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
http://kageshuriken.files.wordpress.com/2009/11/naruto-tajuu-kage-bunshin-no-jutsu.jpg
Ranga: A
Chakra: 230 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.


http://img138.imageshack.us/img138/5333/deidarabysunabozuhb1.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.beybladeclub.pun.pl www.xwf.pun.pl www.marichuana.pun.pl www.naruto-uzumaki.pun.pl www.zetorproxima.pun.pl